Legoland malaysia- Project X technic test drive

Salam,
Tujuan utama aku tulis entri ini adalah untuk membetulkan kesilapan dalam entri legoland adventure part 2. Aku dah tersalah tulis nama ride. Ride muntah hijau yang aku naik hari tu bukan technic twister. Aku salah tengok peta. Technic twister tu kuar peluh pn tidak ni kan plak muntah hijau. sebenarnya aku tak perasan pun technic twister ni yang mana satu ni project X technic test drive yang sebenarnya

20120912-203439.jpg
Oh ye aku xde skil ambil gambar dari bawah macam ni. Kredit gambar google image.
Ni yang macam aku cakap sebelum ni aku tak suka kelajuan dan ketinggian bercakap tentang kelajuan kete aku kena saman speed trap…..very frustrating tengok dari bawah dah nampak jelas roller coaster ni tinggi.

20120912-203829.jpg
Again i am no one untuk dapat akses ke legoland sewaktu pembinaan. Kredit gambar google image.
Kat sini nampak lebih jelas ketinggiannya. Masa beratur aku cakap ngan nadia. I think i can handle that belok-belok thing yang aku takut part turun menjunam tu. Tapi sebenarnya kat sini pun scary sebab masa nak turn tu aku ada rasa nak tercampak gak heheheheh…… Serius.

20120912-204230.jpg
No…no…ni bukan gambar aku. Tak kan beraninya aku nak lepas tangan macam ni. Kredit google image. Ni part sebelum kami menjunam. Menurut petugas kat situ. Kelajuan kita menjunam adalah berdasarkan kepada berat kami. Lebih berat lebih laju. Kami tanya petugas tu just after we finished our ride. Kalo aku tahu benda ni sebelum ride memang aku tak jadi naik kot.
Before i end this entry ni adalah gambar kami bertiga, gambar ni pekerja dia yang amik sebab kamera yang kat situ tak berfungsi

20120912-204647.jpg

Camne expresi aku…epikkan.

Ps: maafkan aku diatas kegagalan teknik mengedit gambar dan kecuaian memilih gambar yang rubbish.

9 thoughts on “Legoland malaysia- Project X technic test drive

Leave a Reply

